پاسخ به شبهات و مقایسه ادیان

پاسخ به شبهات و مقایسه ادیان

پاسخ به شبهات و مقایسه ادیان

پاسخ به شبهات و مقایسه ادیان

رواج فرهنگ سگ بازی و سنگ‌تمام شبکه‌های ماهواره ای برای فرزند نیاوری!


رواج فرهنگ سگ بازی و سنگ‌تمام شبکه‌های ماهواره ای برای فرزند نیاوری!


جای بسی تامل و تاسف دارد دیدن این صحنه ها :






چرا هیچ کس به اینها نمی گوید به جای صرف اینهمه هزینه های میلیونی برای نگهداری سگ و گربه ، خرج کودکان یتیم و گرسنه و فقیر را بدهید به مستمندان کمک کنید . اما همین افراد در مراسمات ماه محرم و سفره های افطار ماه رمضان که فقط و فقط برای سیر کردن شکم گرسنگان است یقه پاره می کنند که ای هوار بجای اینها به فقیران و یتیمان کمک کنید ! در عید قربان همه مدافع حقوق حیواناتی میشوند که خداوند خلق کرده برای معاش انسانها و ذبحشان میکنند و گوشتشان را بین فقرا و گرسنگان پخش می کنند و مسلمانان را خون ریز می دانند اما در مقابل نسل کشی های اسرائیل و آل سعود سکوت می کنند!!!



حال ببینید رسانه های غربی به مردم خود درباره نگهداری سگ و حیوانات چه می گویند و در مقابل به ما چه می آموزند:



به ما میگویند به جای فرزند سگ بیاورید اما در رسانه های غربی خلاف آن را میگویند !





واقعا چرا اینهمه هزینه فقط و فقط برای رواج فرزند نیاوری ما خرج میشود تا بحال فکر کردید؟

تولید مثل و فرزند آوری مردم جهان بخصوص مسلمانان دشمن امنیت آمریکا و اسرائیل است!

سالها پیش سندی در امریکا تنظیم شده است که با مطالعه آن به این واقعیت پی میبریم.

در دهه پنجاه میلادی هنری کسینجر پروژه مطالعاتی به نام nssm200 را پایه ریزی کرد که بر اساس آن رشد جمعیت در مکانهای مختلف جهان به ضرر  امنیت و منافع مالی آمریکاست ! تمرکز آنها بر روی آسیا آفریقا و آمریکای لاتین است .در راس این مطالعات کشورهای اسلامی همچون نیجریه قرار دارد که پرجمعیت ترین کشور آفریقا و سومین کشور شیعه جهان است . در اواسط دهه هفتاد با اینکه درآمد در جهان سوم افزایش یافته بود همچنان این طرح بشدت دنبال میشد . و باعث شک به این طرح شده بود.

ویلیام گیتس رئیس بنیاد گیتس در دسامبر 2000 با راه اندازی واکسیناسیون به بهانه ازایش سطح سلامت مردم جهان در کشور های جهان سوم دست به عقیم کردن زنان و مردان بسیار زیادی زد ! یکی از این جنایتها در مورد سرخ پوستان بود که یک چهارم زنان آنها در بیمارستانها عقیم شدند!


حال میخواهم از کسانی که با عشق فراوان به حیوانات روی می آورند بپرسم :


اما ایا سگ ها و گربه ها واقعا انچه شما برایشان انجام میدهید را میبینند ،میفهمند ، درک میکنند ؟ایا انها دارای شعور هستند ؟ با گرفتن جشن تولد و کیک و شمع و اهنگ و رقصتان شاد میشوند ؟اصلا میبینند اینها را ؟ ایا صدای مارا درک میکنند ؟ واقعا یک حیوان از اینها چه میفهمد ؟اغوش و بوسه و نوازش و پوشاندن کفش و لباس و عطر و ادکلن برای سگ و گربه ! خوبست بدانید وسعت دید حیوانات با ما انسانها کاملا متفاوت است .انچه ما از رنگها و زیباییها میبینیم و حس میکنیم انها نمیفهمند . شاید اوج شناخت یک سگ یا گربه از صاحبش فقط بوی بدن و لباس او و یا فرکانس حرارتی بدنش باشد ! اوج درکش از صدا و گفتار صاحبش فقط طول موجهای بالا و پایینی هست که گوشش درک میکند . پس عزیزم وست دارم فدات شم ! برای سگ و گربه هیچ معنایی ندارد . این تصاویر وسعت و سطح و نوع دید سگ و گربه در مقایسه با انسان را بخوبی نمایش میدهد .


چشم گربه ها .در بالا چشم انسان و پایین چشم گربه است:









چشم سگ ها دنیا را سیاه و سفید می بیند و آنها صاحبانشان را فقط از روی بوی بدن لباسش میشناسند . از صدا و صحبت های انسان هیچ درکی جز طول موج های متغیر که به گوششان میرسد ندارند!

بهتر نیست به جای صرف اینهمه هزینه محبت و علاقه برای حیواناتی که حتی آنها را درک نمیکنند برای هم نوعان و فرزندان خود خرج کنیم ؟

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.