پاسخ به شبهات و مقایسه ادیان

پاسخ به شبهات و مقایسه ادیان

پاسخ به شبهات و مقایسه ادیان

پاسخ به شبهات و مقایسه ادیان

مسیح میگوید از خود اختیاری ندارم

مسیح میگوید از خود اختیاری ندارم:

 

 «پاسخ عیسی چنین بود: آمین، آمین، به شما می‌گویم که پسر از خود کاری نمی‌تواند کرد مگر کارهایی که می‌بیند پدرش انجام می‌دهد (انجیل یوحنا 5 :‌ 19).

 

«و اما من پیش از آنکه کسی را محاکمه نمایم، نخست با پدرم مشورت می کنم . هرچه خدا به من دستور دهد، همان را انجام می دهم، از این جهت محاکماتی که من می کنم کاملاً عادلانه است، زیرا مطابق میل و اراده خدایی است که مرا فرستاده، نه مطابق میل خودم (انجیل یوحنا 5 : ‌30).»

 

«چون من از آسمان آمده ام تا آنچه خدا می خواهد انجام دهم نه آنچه خودم می خواهم (انجیل یوحنا 6 : ‌38).»

 

 

 اگر مسیح خدا باشد باید از اختیار خود معجزه کند،‌ نه به اختیاردیگری. چون خدا قدرت محض است

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.